Doprava
Zásilky doručujeme prostřednictvím kurýrní společnosti GLS Slovakia jako balík. Doručení je následující pracovní den od odeslání. Zboží, který je označen symbolem "na skladě" odesíláme v den přijetí objednávky (objednávky přijaté do 14:00). Zásilky doručujeme i přes Zásilkovna. Doručení trvá 1-3 dny.

Osobní odběr

K dispozici je i osobní odběr. Objednávku si můžete vyzvednout na adrese provozu e-shopu: Nové Hrádky 396/7, 027 44 Tvrdošín.

Platba

Způsoby platby
Kupující může platit následujícími způsoby:
dobírka

Kupující platí při převzetí zásilky - služba je poplatků za částkou 66 Kč.

Platba kartou online

Prostřednictvím platební brány GoPay - po odeslání objednávky budete přesměrováni na zabezpečenou platební bránu GoPay, kde zadáte potřebné údaje. Pokud je platba autorizována, platba proběhne okamžitě.
Pokud kupující uhradí objednávku platbu kartou online, poštovné má ZDARMA.


1. Obvyklá dostupnost zboží s termínem jeho odeslání je uvedena u každého produktu na internetové stránce e-shopu.

2. Prodávající je oprávněn vyzvat kupujícího k převzetí zboží.
3. Barevné zobrazení zboží na monitoru nemusí přesně odpovídat reálným barevným odstínem jako jejich bude kupující vnímat ve skutečnosti. Zobrazení barevných odstínů je mimo jiné závislé i na kvalitě zobrazovacího monitoru, resp. jiného použitého zobrazovacího zařízení. Váha, rozměry a ostatní údaje o zboží obsažené v katalozích, prospektech a jiných písemnostech prodávajícího umístěnými na internetové stránce elektronického obchodu prodávajícího jsou udávané výrobcem a mohou se lišit od skutečnosti o ± 1% z uvedené hodnoty.

4. Kupující je oprávněn zkontrolovat zásilku, tedy zboží i jeho obal ihned po doručení. V případě zjištění existence vady zboží a / nebo v případě pokud zásilka není kompletní (nižší počet kusů zboží, resp. Chybí objednané zboží) je zástupce prodávajícího povinen umožnit kupujícímu vyhotovit záznam o rozsahu a povaze vady zboží, jehož správnost potvrdí zástupce prodávajícího. Na základě takto vyhotoveného záznamu může kupující odmítnout převzít dodané zboží s vadou nebo potvrdit doručení zboží s vadou a následně doručit záznam prodávajícímu a uplatnit reklamaci vad zboží u prodávajícího nebo určené osoby. V případě, že kupující odmítne převzít dodané zboží s vadou, všechny účelně vynaložené náklady na vrácení zboží prodávajícímu nese prodávající.