Reklamační pořádek

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti v souladu s platnými právními předpisy České republiky. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí překontrolovat tak, aby zjistil případné chyby a závady na výrobku. Případně závady je kupující povinen neprodleně hlásit našemu e-shopu (ideálně emailem na adresu: info@royaltime.sk). Za závady vzniklé přepravcem neručíme (je třeba sepsat škodní / reklamační zápis s přepravcem).
Na zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na:

a) vady vzniklé běžným používáním
b) vady vzniklé nesprávným používáním výrobku

Postup při reklamaci:

1. reklamovaný produkt zašlete jako balík (ne na dobírku) poštou na adresu: Royaltime.sk, Nové Hrádku 396/7, 027 44 Tvrdošín
Po fyzickém převzetí zásilky Vás budeme informovat a Vaši žádost obratem zpracujeme.
2. vylačte a vyplňte reklamační protokol, který je ke stažení zde: Reklamační protokol
Vyplňte prosím všechna pole v reklamačním protokolu.
Hlavně i vady.
Příklad: hodinky se rosí, zpožďují, nefungují, odpadlý index, nefunkční displej / analog, odpadlá ručička, nefunguje tlačítko, zatopené hodinky, hodinky zpožďují XY minut / vteřin za den / týden, nefunkční chronograf nebo jiná funkce.
Pozor: opotřebení kožených řemínků, vybitá baterie, běžné opotřebení výrobku, zatopené hodinky přes povytažením korunku nebo vypadlá / zlomená korunka nejsou předmětem záručních oprav.

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího přijetí.