Všeobecné obchodní podmínky ROYALTIME

I. Úvodní ustanovení

1.
Predávajúcim a prevádzkovateľom webovej stránky www.royaltime.sk je fyzická osoba Ing. Pavol Žák (ďalej len „Predávajúci”), so sídlom M. Kollára 93, 908 43 Čáry IČO: 50 995 057, DIČ: 1123220384, Obvodný úrad, číslo živnostnenského registra 240-27990.

Adresa elektornickej pošty predávajúceho je: info@royaltime.sk. Telefónne číslo predávajúceho: +421 911 591 661. Tieto údaje môžu byť kedykoľvek pozmenené alebo aktualizované na webovej stránke www.royaltime.sk.



2.
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen "VOP") upravují práva a povinnosti smluvních stran vyplývající z kupní smlouvy uzavřené mezi kupujícím a prodávajícím v souladu s obecně závaznými právními předpisy platnými na území České republiky, jejímž předmětem je koupě a prodej zboží přes e-shop umístěný na webové stránce www.royaltime.cz. Tyto VOP jsou nedílnou součástí kupních smluv uzavíraných mezi prodávajícím a kupujúcim.V případě rozporu ustanovení těchto VOP a ujednání uvedených v kupní smlouvě, jejíž jsou součástí, mají přednost ustanovení uvedená v kupní smlouvě.

3.
Tyto VOP upravují právní vztahy mezi prodávajícím a kupujícím jako spotřebitelem, který v souladu a postupem podle VOP projeví zájem o koupi zboží na internetové stránce elektronického obchodu prodávajícího. Tyto právní vztahy mezi prodávajícím a kupujícím vznikající při koupi, dodávce zboží a reklamacích vad zboží a v závislosti na jejich obsahu a účastníků koupě se přiměřeně řídí ustanoveními příslušných právních předpisů České republiky, zejména občanského zákoníku ČR a obchodního zákoníku. Vzájemné vztahy prodávajícího a kupujícího se řídí i reklamačním řádem pro internetový obchod blíže specifikovaným v čl. VI. odst. 4 VOP, který tvoří nedílnou součást VOP.

4.
Kupujícím mohou být fyzické osoby i právnické osoby.

5.
Prodávající je provozovatelem webové stránky www.royaltime.cz jako systému elektronického obchodování prostřednictvím internetové komunikace (dále jen ,, Internetový obchod ").

6.
Před vyplněním objednávky na webové stránce www.royaltime.cz je kupující povinen seznámit se s těmito VOP a toto seznámení potvrdit zakliknutím tlačítka "Obeznámil jsem se s obchodními podmínkami".

7.
Na obchodní vztahy (jakož i další právní vztahy, které z něj mohou vyplynout) s fyzickými osobami, které nejednají při uzavírání obchodních smluv podle těchto VOP v rámci předmětu své podnikatelské činnosti se vztahují kromě obecných ustanovení občanského zákoníku i zvláštní právní předpisy, zejména zákon č . 102/2014 CFU o ochraně spotřebitele při prodeji zboží na dálku nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory prodávajícího a o změně některých zákonů a zákon č. 250/2007 CFU o ochraně spotřebitele.

8.
Na obchodní vztahy (jakož i další právní vztahy, které z něj mohou vyplynout) s kupujícím, který není spotřebitelem podle zákona č. 250/2007 Sb. nebo který nakupuje zboží za účelem podnikání a ne za účelem osobní spotřeby se nevztahují ustanovení těchto VOP. Této osobě nepřísluší práva spotřebitele podle platných právních předpisů. Odpovědnost za vady zboží a vzájemné vztahy prodávajícího a kupujícího, který není spotřebitel se v tomto případě řídí ustanoveními Obchodního zákoníku České republiky.

9.
Elektronickou objednávkou se rozumí kupujícím vyplněný a odeslán elektronický formulář zpracovaný systémem obchodu (resp. Email odeslán na e-mailovou adresu prodávajícího s náležitostmi předmětného formuláře).

10.
Objednávkový formulář obsahuje informace o kupujícím, seznam objednaného zboží z aktuální nabídky prodávajícího zveřejněné na webové stránce - v internetovém obchodě a cenu tohoto zboží.

11.
Zbožím se rozumí produkty / výrobky nacházející se v aktuální nabídce internetového obchodu.

12. Orgán dozoru nad činností prodávajícího:

Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI pre Trnavský kraj
Pekárska 23, 917 01  Trnava 1



13. Kontaktné údaje predávajúceho pre kupujúcich:
Ing. Pavol Žák
M. Kollára 93, 908 43 Čáry
Tel.: +421 911 591 661
E-mail: info@royaltime.sk



II. Objednávka zboží a uzavření kupní smlouvy

1.
Koupě zboží se realizuje formou vystavení a odeslání elektronické objednávky kupujícím na e-shopu prodávajícího. Kupující posílá prodávajícímu objednávku prostřednictvím internetového obchodu. Tato objednávka je návrhem kupujícího na uzavření kupní smlouvy za smluvních podmínek podle těchto VOP. Odesláním objednávky prodávajícímu prostřednictvím internetového obchodu projevuje kupující vůli být vázán svou objednávkou koupit a převzít jím vybrané zboží za kupní cenu, a to za předpokladu její akceptace prodávajícím. Kupující svou objednávkou zaslanou prodávajícímu projeví zájem o koupi určitého zboží za předpokladu, že kupující vyplnil správně a úplně všechny potřebné údaje uvedené v objednávce prostřednictvím internetového obchodu.

2.
V objednávce kupujícího musí být vždy uvedeno:
- fakturační údaje kupujícího (jméno a příjmení / název, trvalý pobyt / sídlo / místo podnikání, IČO, DIČ, případně DIČ, zápis v příslušném rejstříku),
- emailová adresu kupujícího,
- kdo za kupujícího vyplnil objednávku s uvedením jména a příjmení a kontaktních údajů,
- požadovaný druh zboží a požadované množství zboží
-způsob doručení.

Prodávající neodpovídá za zpoždění dodávky a za škodu, která byla způsobena důsledkem toho, že kupující v objednávce nezadal všechny požadované údaje a / nebo vyplnil objednávku chybně.

3.
K akceptaci objednávky zboží ze strany prodávajícího, a tedy k uzavření kupní smlouvy dochází na základě písemného potvrzení správně a úplně vyplněné elektronické objednávky elektronickou formou, tj e-mailem zaslaným prodávajícím (dále jen ,, Akceptace "). V tomto e-mailu o akceptaci objednávky jsou současně kupujícímu zasílány zákonem vyžadované informace pro spotřebitele, Poučení spotřebitele o uplatnění práva na odstoupení od kupní smlouvy, Vzorový formulář pro odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy, případně link v emailu na tyto informace a dokumenty. Pokud je objednávka odsouhlasena prodávajícím postupem podle VOP, prodávající dodá objednané zboží v dodací lhůtě dle čl. IV. VOP. Kupující je povinen zkontrolovat obsah e-mailu o akceptaci objednávky prodávajícího. V případě zjištění nesrovnalostí týkajících se obsahu elektronické objednávky potvrzené ze strany prodávajícího, je kupující povinen o tom uvědomit prodávajícího prostřednictvím e-mailové zprávy zaslané na e-mailovou adresu info@royaltime.sk.

4.
Před odesláním objednávky kupujícím jsou na internetové stránce elektronického obchodu prodávajícího a ve VOP kupujícímu oznamovány a poskytované informace podle zvláštních předpisů, zejména podle § 3 zákona č. 102/2014 Z. z..Kupujúci odesláním objednávky potvrzuje, že byl seznámen s tím, že s podáním objednávky a součástí objednávky je povinnost zaplatit cenu objednaného zboží.

5.
Každé objednávce je přiděleno evidenční číslo. Při komunikaci s prodávajícím a při úhradě uvádí kupující i číslo objednávky.

6.
Kupující je oprávněn jednostranně odstoupit od smlouvy v období od uzavření smlouvy až do doručení zboží. Možnosti odstoupení kupujícího po převzetí zboží jsou uvedeny v čl. V. těchto VOP a právními předpisy SR. Přílohou těchto VOP je i Poučení spotřebitele o uplatnění práva odstoupit od smlouvy, jakož i Vzorový formulář pro spotřebitele na odstoupení od smlouvy. Prodávající tímto při uzavření smlouvy poskytuje spotřebiteli Poučení o uplatnění práva spotřebitele na odstoupení od smlouvy a Vzorový formulář pro odstoupení spotřebitele od smlouvy při dodání zboží.

7.
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:
- v případě objednávky na dobírku, objednávku nebylo možné závazně potvrdit (chybně uvedené telefonní číslo, nedostupný, neodpovídá na e-maily atd.)
- zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, Prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka bez zbytečného odkladu, nejpozději však ve lhůtě 14-ti dnů ode dne zjištění výše uvedených skutečností prodávajícím, vrácena.

III. Kupní cena a platební podmínky

1.
Kupní cena zboží je uvedena v internetovém obchodě. Všechny ceny jsou smluvní.

2.
Kupující bere na vědomí, že prodávající prodává zboží v internetovém obchodě za úplatu a v případě objednávky se kupující zavazuje uhradit dohodnutou kupní cenu zboží a náklady na dodání zboží - poštovné podle prodávajícím akceptované objednávky (uzavřené smlouvy).

3.
V internetovém obchodě jsou uvedeny aktuální a platné ceny. Ceny jsou konečné, tzn.vrátane DPH, příp. všech dalších daní a poplatků, které musí spotřebitel pro získání zboží zaplatit, to se netýká případných poplatků za dopravné apod.

4.
Akční ceny platí do vyprodání zásob při uvedení počtu kusů akčního zboží nebo po časově určenou dobu.

5.
Všechny ceny zboží v internetovém obchodě jsou uvedeny v měně Euro. Prodávající si vyhrazuje právo jednostranně upravit (zvýšit / snížit) ceny zboží uvedené nawww.royaltime.sk s tím, že nové ceny zboží jsou pro kupujícího platné dnem jejich zveřejnění na www.royaltime.sk. Taková úprava ceny se nevztahuje na zboží již kupujícím objednané.

V případě, že se na internetové stránce www.royaltime.skobjaví při některém zboží cena evidentně chybná, např. jde-li o zboží běžně dostupný a všeobecně známý a jeho cena se odlišuje od ceny obvyklé, nebo z důvodu chyby systému se při zboží objeví cena "0 EUR" nebo "1 EUR", prodávající nemá povinnost zboží dodat za cenu vadnou, ale může kupujícímu nabídnout dodání zboží za cenu řádnou. Pokud kupující v tomto případě s řádnou cenou zboží nesouhlasí, může od kupní smlouvy odstoupit.

6.
Kupní cena je splatná bezhotovostním převodem na bankovní účet prodávajícího před dodáním zboží s využitím platebních možností uvedených v internetovém obchodě nebo na dobírku.

7.
Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího až okamžikem úplného zaplacení kupní ceny za dodané zboží a nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího okamžikem dodání zboží kupujícímu.

8.
V případě plateb ze zahraničí nese kupující veškeré bankovní poplatky mimo území ČR.

9.
Pokud kupující požaduje zboží zabalit do dárkového balení, tak prodávající je oprávněn účtovat za tuto službu poplatek 1,50 € s DPH. (Tento bod ještě promyslíme)

10.
Kupující je povinen uhradit náklady na dodání zboží - poštovné, dle platného ceníku prodávajícího. Tyto náklady mu budou účované současně s kupní cenou zboží. Kupující je upozorňován, že informace o nákladech na dodávky - poštovné jsou jednoznačně uvedeny v procesu objednání zboží a závisí na výběru dopravce / doručovací služby / způsobu doručení.

IV. dodací podmínky

1.
Prodávající se zavazuje dodat kupujícímu zboží určené podle druhu, jakosti av množství, tak jak je uvedeno v objednávce / kupní smlouvě uzavřené mezi kupujícím a prodávajícím, za podmínek dohodnutých v kupní smlouvě a podle těchto VOP se všemi doklady potřebnými k provozu a užívání zboží ve státním jazyku, dále daňové doklady vztahující se ke zboží.

2.
Prodávající vyřizuje všechny přijaté objednávky internetového obchodu v pořadí, v jakém jsou mu doručovány. Základní dodací lhůta na objednané zboží je 2-7 dní ode dne akceptace elektronické objednávky prodávajícím. Prodávající si vyhrazuje právo prodloužit dodací lhůtu v případě vybraných výrobků.

3.
Prodávající si vyhrazuje právo měnit lhůty dodání zboží v případě dodatečných požadavků kupujícího, pokud tyto budou akceptovány ze strany prodávajícího.

4.
Pokud prodávající nemůže objednané zboží kupujícímu dodat, je povinen o tom neprodleně informovat kupujícího a nejpozději do 14 dnů vrátit kupujícímu zaplacenou kupní cenu za zboží nebo zálohu, pokud se strany nedohodnou jinak.

5.
Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v internetové objednávce jako místo dodání zboží.

6.
Dodání zboží je uskutečněno předáním zboží kupujícímu resp. předáním zboží prvnímu přepravci k přepravě. Dodání nebo vydání zboží jiné osobě než kupujícímu nelze bez zvláštního předem daného písemného souhlasu prodávajícího a prodávajícím požadovaných dokumentů. Z tohoto důvodu je nezbytné, aby kupující uvedl správně své identifikační údaje při objednávání zboží a údaje pro dodání zboží.

7.
V případě, že kupující nebude přítomen v čase, který si závazně dohodl s přepravcem zboží, na místě dodání a nezmocní jinou osobu k převzetí zboží, kupující odpovídá za škodu, která vznikla prodávajícímu a / nebo přepravci zboží v důsledku neúspěšného dodání zboží kupujícímu. Náklady opětovného dodání zboží kupujícímu nese kupující.

8.
Přepravované zboží musí být vhodně a bezpečně zabalený. Kupující svým podpisem na přepravním listě potvdzuje při převzetí zboží současně i neporušení obalu a kompletnost a celistvost probrané zboží.

9.
Při převzetí zboží je kupující povinen zkontrolovat zásilku, zda nebyl poškozen obal zásilky a zda byla dodána zásilka kompletně, zejména počet balíků / zásilek. V případě jakýchkoliv zjevných vad zjištěných v souvislosti s přepravou a zbožím se kupujícímu doporučuje tyto neprodleně oznámit dopravci i prodávajícímu formou e-mailu nebo jiným vhodným způsobem. V případě později oznámených vad a poškození, resp. reklamací dodaného množství a kvality zboží zjistitelných při převzetí zboží, se předpokládá, že zboží bylo dodáno řádně, pokud se dokáže neprokáže opak. Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky nezbavuje kupujícího práva věc reklamovat.

10.
V případě znemožnění či ztížení dodávky zboží zaviněním třetích osob (stávky přepravců, zásahy orgánů celní správy a jiné) nebo v případě výskytu okolností objektivní povahy znemožňujících dodávku ( "vyšší moc" - přírodní katastrofy, válečný stav, politické a ekonomické rozhodnutí apod.) se dodací lhůta automaticky prodlužuje o dobu takového znemožnění či ztížení; nároky kupujícího na náhradu škody v důsledku prodlení prodávajícího s plněním závazků dle kupní smlouvy a těchto VOP se vylučují.

11.
Prodávající je oprávněn odmítnout resp. pozastavit dodání zboží, v případě pokud kupující je v prodlení s úhradou splatného závazku vůči prodávajícímu. Pokud kupující své závazky neuhradí do 5 dnů od odmítnutí resp. pozastavení dodání zboží, je prodávající oprávněn okamžitě odstoupit od kupní smlouvy. Kupující odpovídá za škody, které v takovém případě prodávajícímu vzniknou a zavazuje se je uhradit v plném rozsahu.

12.
Dodání zboží na území členských států Evropské unie, příp. jiných států se uskutečňuje na základě předchozího souhlasu a vzájemného písemného odsouhlasení si ceny za poštovné a balné a příp. dalších dodacích podmínek mezi kupujícím a prodávajícím.

V. Odstoupení kupujícího od smlouvy

1.
Odstoupení od smlouvy kupujícím, kterým je spotřebitel:
a) Ve smyslu ustanovení § 7 zákona o ochraně spotřebitele při podomním prodeji a zásilkovém prodeji č. 102/2014 CFU má kupující právo od takto uzavřené smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu do 14 kalendářních dnů ode dne převzetí zboží. Toto právo má kupující iv případě, pokud si zboží objednané prostřednictvím internetového obchodu vyzvedl osobně v prostorech výdejního místa prodávajícího. Kupující může odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je dodání zboží, i před zahájením běhu lhůty pro odstoupení od smlouvy.
b) Kupující nemůže odstoupit od smlouvy v případech podle § 7 odst. 6 zákona č. 102/2014 Sb. a v případech, kdy předmětem Smlouvy je dodání zboží a / nebo části zboží, které prodávaný v ochranném obalu, pokud kupující tento obal rozbalil a / nebo byl dodán porušen.
c) Kupující odpovídá ve smyslu § 10 odst. 4 zákona č. 102 / 2014Z.z. za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku takového zacházení se zbožím, které je nad rámec zacházení potřebného ke zjištění vlastností a funkčnosti zboží.
d) Při uplatnění práva na odstoupení od kupní smlouvy kupující informuje prodávajícího o svém rozhodnutí odstoupit od této smlouvy jednoznačným prohlášením (například dopisem zaslaným poštou) na adrese: (zde doplnit adresu). Pro tento účel může kupující použít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, který najdete ZDE. Lhůta pro odstoupení od smlouvy podle čl. V. odst. 1 písm. a) je zachována, pokud kupující zašle oznámení o výkonu práva na odstoupení od smlouvy prodávajícímu nejpozději v poslední den lhůty pro odstoupení od smlouvy.
e) V případě odstoupení se kupujícímu doporučuje, aby zaslal zboží úplný, s úplnou dokumentací, čistý, nepoškozený, nespotřebovaný ani co jen částečně, spolu s originálním nepoškozeným obalem, ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal, jelikož bez obalu může zboží poškodit nárazům, vlhkém, klopením, stohováním, přemísťováním apod ..
f) Po odstoupení od smlouvy prodávající vrátí kupujícímu všechny platby, které kupující uhradil v souvislosti s uzavřením smlouvy, zejména kupní cenu včetně nákladů na doručení zboží. To se nevztahuje na dodatečné náklady, pokud si kupující zvolil jiný druh doručení, jako je nejlevnější běžný způsob doručení, který nabízí prodávající. Platby budou kupujícímu vráceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy prodávajícímu bude doručeno písemné oznámení kupujícího o odstoupení od smlouvy. Úhrada bude provedena stejným způsobem, jaký kupující použil při jeho platbě, pokud kupující výslovně nesouhlasil s jiným způsobem platby, a to bez účtování jakýchkoliv dalších poplatků.
g) Při odstoupení od smlouvy prodávající není povinen vrátit kupujícímu platby za zakoupené zboží podle písm. g) před tím, než je zboží doručeno na adresu prodávajícího nebo dokud kupující neprokáže zaslání zboží zpět predávaúcemu, podle toho, co nastane dříve. Zboží musí být doručen zpět na adresu (zde doplnit adresu), nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení od smlouvy nebo předán prodávajícímu nebo osobě pověřené prodávajícím k převzetí zboží. To neplatí, jestliže prodávající navrhne, že si zboží vyzvedne osobně nebo prostřednictvím jím pověřené osoby. Lhůta podle věty první se považuje za zachovanou, jestliže bylo zboží předáno k přepravě nejpozději v poslední den 14 denní lhůty. Přímé náklady na vrácení zboží nese kupující. Kupující odpovídá za případné snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s ním jiným způsobem, než jaký je potřebný ke zjištění povahy, vlastností a funkčnosti zboží.
h) V případě, že prodávající poskytl kupujícímu jako spotřebiteli informace podle § 3 odst. 1 písm. h) Zákona o ochraně spotřebitele až dodatečně, nejpozději však do 12 měsíců od zahájení běhu lhůty pro odstoupení od smlouvy podle odstavce 1 písm. a) tohoto článku těchto VOP, lhůta pro odstoupení od smlouvy uplyne po 14 (slovy: čtrnácti) dnech ode dne, kdy prodávající dodatečně splnil informační povinnost. Pokud prodávající neposkytl kupujícímu jako spotřebiteli informace podle § 3 odst. 1 písm. h) Zákona o ochraně spotřebitele ani v dodatečné lhůtě podle předchozí věty, lhůta pro odstoupení od smlouvy uplyne po 12 měsících a 14 dnech od zahájení běhu lhůty pro odstoupení od smlouvy podle odstavce 1 písm. a) tohoto článku těchto VOP.
i) Jestliže kupující řádně a včas odstoupí od smlouvy, ruší se od začátku i každá doplňková smlouva související se smlouvou, od které kupující odstoupil. Od kupujícího nelze požadovat žádné náklady nebo jiné platby v souvislosti se zrušením doplňkové smlouvy kromě úhrady nákladů a plateb uvedených v § 9 odst. 3 a § 10ods. 3 Zákona o ochraně spotřebitele a ceny za službu, pokud je předmětem smlouvy poskytnutí služby a pokud došlo k úplnému poskytnutí služby.
j) Důkazní břemeno o uplatnění práva na odstoupení od smlouvy nese kupující.

2.
Odstoupení od smlouvy kupujícím, kterým není spotřebitel:
a) V případě, že kupující není spotřebitel, může od smlouvy odstoupit v případech uvedených v Obchodním zákoníku v platném znění.
b) V případě, že kupující, který není spotřebitel odstoupí od smlouvy, nese tak v celém rozsahu náklady na vrácení zboží prodávajícímu.

VI. Odpovědnost za vady, záruka a reklamace

1.
Ustanovení tohoto bodu se nevztahují na kupujícího, který není spotřebitel a / nebo na osoby, nakupující zboží za účelem podnikání a ne za účelem osobní spotřeby fyzických osob; odpovědnost za vady zboží se v tomto případě řídí ustanoveními Obchodního zákoníku. Prodávající vyřizuje spotřebitelské reklamace v souladu s právními předpisy České republiky, zejména zákonem č. 250/2007 CFU v platném znění, občanským zákoníkem ČR a platnými právními předpisy.

2.
Prodávající odpovídá pouze za ty vady zboží, které má zboží v okamžiku jeho dodání kupujícímu a za vady, které se vyskytnou po převzetí zboží kupujícím v záruční době. Prodávající neodpovídá za vady zboží, pokud tyto byly způsobeny kupujícím a / nebo třetími osobami

3.
Kupující je povinen bez zbytečného odkladu vady dodaného zboží písemně oznámit prodávajícímu.

4.
Při všech výrobcích kupovaných na základě občanskoprávních vztahů prodávající poskytuje na dodané zboží záruku v trvání 24 měsíců, pokud právní předpisy SR nestanoví kratší nebo delší dobu pro určité druhy zboží. Záruka za zboží začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím. Kupující má právo uplatnit si u prodávajícího záruku jen na zboží, které vykazuje vady, je v záruční době a byl koupen u prodávajícího.

VII. Ochrana osobních údajů

1.
Prodávající zpracovává osobní údaje, které kupující na portálu www.royaltime.sk zadal nebo poskytl při vzájemné komunikaci. Prodávající je provozovatelem informačního systému osobních údajů dle zákona 18/2018 CFU o ochraně osobních údajů.

2.
Smluvní strany se dohodly, že v případě, že kupující je fyzickou osobou, je povinen oznámit prodávajícímu své jméno a příjmení, adresu trvalého bydliště včetně PSČ, číslo telefonu a mailovou adresu za účelem vyřízení a odeslání objednávky. Pro tento účel se nevyžaduje souhlas dotčené osoby. Provozovatel se zavazuje, že osobní údaje nebude používat a zpracovávat pro jiné účely, pokud mu na to dotyčná osoba neudělí zvláštní souhlas.

3.
Smluvní strany se dohodly, že kupující v případě, že je právnickou osobou nebo fyzickou osobou podnikatelem, je povinen oznámit prodávajícímu své obchodní jméno, adresu sídla včetně PSČ, IČO, DIČ, číslo telefonu a mailovou adresu.

4.
V případě, že kupující udělí souhlas ke zpracování osobních údajů za účelem marketingu, prodávající se zavazuje, že bude zpracovávat a uchovávat jeho osobní údaje pouze za tímto účelem. Kupující má právo tento souhlas kdykoliv odvolat. Prodávající jako provozovatel může zpracovávat osobní údaje na základě souhlasu dotčené osoby, pokud dotyčná osoba dovršila 16 let věku.

5.
Prodávající se zavazuje, že bude s osobními údaji kupujícího zacházet a nakladaťs nimi v souladu s platnými právními předpisy ČR. Prodávající po splnění účelu zpracování zajistí neprodleně likvidaci osobních údajů kupujícího v souladu s § 10 Zákona č. 18/2018 CFU Zákona o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů.

6.
Dotyčná osoba má právo na to, aby prodávající jako provozovatel bez zbytečného odkladu opravil nesprávné osobní údaje, pokud o to požádá. Zákona o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů.

7.
Dotyčná osoba má právo na výmaz osobních údajů, pokud o to požádá.

8.
Prodávající se zavazuje neposkytnout získané osobní údaje třetí straně s výjimkou poskytnutí nezbytně potřebných údajů externímu dopravci za účelem dopravy zboží kupujícímu.

9.
Ochrana osobních údajů se vztahuje na Zájemců, kteří jsou fyzickými osobami. Prodávající zpracovává osobní údaje o v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů, zákonem č. 18/2018 CFU o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů. Informace o podmínkách zpracování osobních údajů jsou blíže uvedeny v PODMÍNKÁCH ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH DAT, které tvoří nedílnou součást těchto Všeobecných podmínek. Podmínky zpracování osobních údajů jsou zároveň splněním informační povinnosti ve vztahu k dotyčným osobám.

VIII. Informace o možnosti a podmínkách řešení sporu prostřednictvím systému alternativního řešení sporů

1.
Kupující jako spotřebitel (ne "podnikatel") má právo obrátit se na prodávajícího s žádostí o nápravu (e-mailem na: info@royaltime.sk), pokud není spokojen se způsobem, kterým prodávající vybavil jeho reklamaci nebo pokud se domnívá, že prodávající porušil jeho práva. V případě, že prodávající odpoví na tuto žádost zamítavě nebo neodpoví do 30 dnů od jejího odeslání, spotřebitel má právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu subjektu alternativního řešení sporů podle zákona 391/2015 Sb, jimiž je orgán alternativního řešení sporu a oprávněná právnická osoba zapsaná v seznamu podle § 3 odst. 2 a § 5 odst. 2 zákona 391/2015 CFU Návrh může spotřebitel podat způsobem určeným podle ust. §12 zákona 391/2015 CFU Spotřebitel může podat stížnost prostřednictvím platformy alternativního řešení sporů RSO.

2.
Alternativní řešení sporů může využít jen spotřebitel - fyzická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání. Alternativní řešení sporů se týká pouze sporu mezi spotřebitelem a prodávajícím vyplývajícího ze spotřebitelské smlouvy nebo souvisejícího se spotřebitelskou smlouvou. Alternativní řešení sporů se týká pouze smluv uzavřených na dálku. Alternativní řešení sporů se netýká sporů, kde vyčíslena hodnota sporu nepřevyšuje částku 20 EUR. Subjekt ARS může od spotřebitele požadovat úhradu poplatku za zahájení alternativního řešení sporu maximálně do výšky 5 EUR s DPH. Seznam všech subjektů ARS zveřejňuje Ministerstvo hospodářství na stránce www.economy.gov.sk.
Alternativní řešení sporů - formulář

IX. Osobní ustanovení

1.
V případě, že se ustanovení nebo části těchto VOP stanou neplatnými nebo nevymahatelné, zůstává platnost a vymahatelnost ostatních ustanovení / části těchto VOP nedotčena. Právní vztahy výslovně neupravené kupní smlouvou nebo těmito VOP se řídí ustanoveními příslušných obecných právních předpisů platných na území České republiky, přičemž strany výslovně vylučují aplikaci vídeňského Úmluvy OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží. Smluvní strany se v souladu s § 37e zákona č. 97/1963 Sb. o mezinárodním právu soukromém a procesním dohodli, že o všech sporech a nárocích vyplývajících z této smlouvy budou rozhodovat slovenské soudy.

2.
Písemnosti a zprávy doručované prostřednictvím emailu se považují za doručené momentem úspěšného odeslání emailové zprávy z emailové schránky odesílatele na emailovou adresu příjemce, ledaže server odesílatele doručí odesílateli zprávu o nemožnosti doručení zasílané emailové zprávy příjemci.

VIII. Informace o možnosti a podmínkách řešení sporu prostřednictvím systému alternativního řešení sporů

1.
Kupující jako spotřebitel (ne "podnikatel") má právo obrátit se na prodávajícího s žádostí o nápravu (e-mailem na: info@royaltime.sk), pokud není spokojen se způsobem, kterým prodávající vybavil jeho reklamaci nebo pokud se domnívá, že prodávající porušil jeho práva. V případě, že prodávající odpoví na tuto žádost zamítavě nebo neodpoví do 30 dnů od jejího odeslání, spotřebitel má právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu subjektu alternativního řešení sporů podle zákona 391/2015 Sb, jimiž je orgán alternativního řešení sporu a oprávněná právnická osoba zapsaná v seznamu podle § 3 odst. 2 a § 5 odst. 2 zákona 391/2015 CFU Návrh může spotřebitel podat způsobem určeným podle ust. §12 zákona 391/2015 CFU Spotřebitel může podat stížnost prostřednictvím platformy alternativního řešení sporů RSO.

2.
Alternativní řešení sporů může využít jen spotřebitel - fyzická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání. Alternativní řešení sporů se týká pouze sporu mezi spotřebitelem a prodávajícím vyplývajícího ze spotřebitelské smlouvy nebo souvisejícího se spotřebitelskou smlouvou. Alternativní řešení sporů se týká pouze smluv uzavřených na dálku. Alternativní řešení sporů se netýká sporů, kde vyčíslena hodnota sporu nepřevyšuje částku 20 EUR. Subjekt ARS může od spotřebitele požadovat úhradu poplatku za zahájení alternativního řešení sporu maximálně do výšky 5 EUR s DPH. Seznam všech subjektů ARS zveřejňuje Ministerstvo hospodářství na stránce www.economy.gov.sk.
Alternativní řešení sporů - formulář
IX. zvláštní ustanovení

1.
V případě, že se ustanovení nebo části těchto VOP stanou neplatnými nebo nevymahatelné, zůstává platnost a vymahatelnost ostatních ustanovení / části těchto VOP nedotčena. Právní vztahy výslovně neupravené kupní smlouvou nebo těmito VOP se řídí ustanoveními příslušných obecných právních předpisů platných na území České republiky, přičemž strany výslovně vylučují aplikaci vídeňského Úmluvy OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží. Smluvní strany se v souladu s § 37e zákona č. 97/1963 Sb. o mezinárodním právu soukromém a procesním dohodli, že o všech sporech a nárocích vyplývajících z této smlouvy budou rozhodovat slovenské soudy.

2.
Písemnosti a zprávy doručované prostřednictvím emailu se považují za doručené momentem úspěšného odeslání emailové zprávy z emailové schránky odesílatele na emailovou adresu příjemce, ledaže server odesílatele doručí odesílateli zprávu o nemožnosti doručení zasílané emailové zprávy příjemci.

X. Závěrečná ustanovení

1.
Pokud se některé ustanovení kupní smlouvy a / nebo VOP stanou v důsledku změny právní úpravy neplatnými, nemá to za následek neplatnost celé kupní smlouvy a / nebo VOP a prodávající se zavazuje neúčinné, resp. neplatné ustanovení nahradit novými ve lhůtě do 10 pracovních dnů, pokud se nedohodne jinak.

2.
Kupující výslovně prohlašuje, že před akceptací návrhu kupní smlouvy se seznámil s těmito VOP, které jsou zveřejněny na webové stránce prodávajícího a v internetovém obchodě a jsou nedílnou součástí kupní smlouvy prodávajícího.

3.
Prodávající si vyhrazuje právo na změnu těchto VOP v případě změny zákonné úpravy a v případě změn na straně prodávajícího, spočívajících ve změně ekonomického, podnikatelského a technického prostředí nebo změn parametrů daného obchodu. Povinnost písemného oznámení o změně těchto VOP je splněna jejich umístěním na internetové stránce prodávajícího. V případě změny těchto VOP, vztah mezi prodávajícím a kupujícím se řídí podle těchto VOP platných a účinných v době uzavření kupní smlouvy.

4.
Tyto VOP platí ve znění v jakém jsou zveřejněny na internetové stránce prodávajícího www.royaltime.cz

Ve smyslu zákona č. 102/2014 CFU je prodávající povinen poskytnout kupujícímu formulář pro odstoupení od smlouvy, který Vám přikládáme v příloze.